Welkom bij Kliksafe, al 15 jaar de grootste aanbieder van veilig internet. Onze kernwaarden zijn betrouwbaarheid, service en veiligheid. En daar stoppen we ook al onze energie in. Als je ons belt, helpen we je. Sowieso.
We zijn niet de grootste provider: er werken ruim veertig mensen bij ons. Dat betekent: korte lijntjes, en herkenbaarheid. Bekijk ons team op kliksafe.nl/team.
Internet is handig, maar niet altijd veilig. Je kunt makkelijk ongewenste content tegen komen, zoals porno of illegale (gok)sites. Wij vinden dat iedereen veilig online moet kunnen zijn. Daarom is een internetverbinding van Kliksafe altijd gefilterd en beschermen we je actief tegen virussen en phishing.
Wat maakt jullie bijzonder?
In ons filter zit een ondergrens, waardoor je porno en illegale (gok)sites niet te zien krijgt. Daar bovenop kan je ook een persoonlijk filter in te stellen. Ook ontwikkelen we hulpmiddelen voor bijvoorbeeld ouders om toezicht te kunnen houden op het gebruik van mobiel én vast internet in je huishouden. Onze missie is: Iedereen veilig online.
Welke glasvezeldiensten bieden jullie aan?
Onze diensten zijn gericht op internet en bellen. Voor internet bieden we drie snelheden aan. Kies je voor bellen bij een pakket, dan is er ook een mogelijkheid om gebruik te maken van belbundels, waardoor je voordeliger uit bent als je veel belt.
Kliksafe biedt voor de glasvezel de volgende pakketten aan:
Internet Extra
50 Mb (+ bellen)
100 Mb (+ bellen)
200 Mb (+ bellen)
Voor actuele prijzen, check onze site: www.kliksafe.nl
Waarom adviseren jullie glasvezel boven coax of koper?
Glasvezel is een stabiele verbinding met een gelijke download als upload snelheid. Omdat de glasvezellijn in huis binnenkomt heb je geen kwaliteitsverlies. Dus wil je stabiliteit en kwaliteit, ga voor glasvezel.
Waarom moet een gebruiker van bijvoorbeeld KPN of Ziggo naar jullie overstappen?
Ons filter is de belangrijke reden waarom klanten overstappen naar Kliksafe. Hierdoor heb je niet alleen de stabiliteit van glasvezel, maar ook nog eens kwalitatief veilig internet. Wie wil dat nou niet?
Verder staat onze klantenservice hoog aangeschreven bij onze eigen klanten. Volgens onafhankelijk onderzoek van Telecompaper zijn wij nummer twee van Nederland, en daar zijn we best trots op!
Neem dan contact met ons op, we helpen u graag! Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30-16.00.